Direktor filijale - Pljevlja
Prva banka Crne Gore orijentisana je na razvoj domaćih resursa, posebno na razvoj malih i srednjih preduzeća. Sa ponosom možemo istaći da su mnoga preduzeća u Crnoj Gori upravo u našoj banci počela svoj razvoj i danas predstavljaju uspješne kompanije na tržištu. Nudimo paletu svih bankarskih proizvoda namijenjinih stanovništvu, biznis klijentima i javnim institucijama. Svakodnevno radimo na usavršavanju svog poslovnog sistema i svojih zaposlenih kako bismo mogli da se razvijamo i budemo činilac ekonomskog progresa u Crnoj Gori.
Ovim putem Vas pozivamo da postanete član našeg uspješnog tima i oglašavamo sljedeće slobodno radno mjesto:
Direktor filijale - Pljevlja
Direktor filijale odgovaran je za:
- upravljanje, organizovanje, koordiniranje i nadziranje pravilnog, blagovremenog i sigurnog odvijanja poslovnih procesa iz poslovnog područja;
- predlaganje plana prodaje klijentima filijale, realizaciju planirane prodaje klijentima i definisanje akcija i mjera za povećanje prodaje klijentima;
- aktivan doprinos u izradi strateškog plana prodaje proizvoda Banke prema pojedinim grupama klijenata i kanalima distribucije;
- upravljanje aktivnostima na definisanju standarda prodajne kulture u prodajnom procesu;
- praćenje i izvještavanje o položaju i aktivnostima tržišnih konkurenata;
- upravljanje kvalitetom servisa proizvoda namijenjenih klijentima podružnice;
- nadziranje primjene propisanih procedura i uputstava u sprovođenju gotovinskih i bezgotovinskih transakcija te platnog prometa za klijente;
- dnevno praćenje te kvartalno i godišnje izvještavanje o profitabilnosti poslovanja u skladu sa propisanim politikama i procedurama;
- dnevno praćenje te mjesečno/kvartalno/godišnje izvještavanje o rizičnosti poslovanja u skladu sa propisanim politikama i procedurama centralne funkcije upravljanja rizicima;
- osiguravanje, u zakonski utvrđenim rokovima, informacija o prikupljenim podacima i transakcijama u skladu sa Zakonom o sprječavanju pranja novca i finansiranja terorizma;
- uspostavljanje kvalitetne komunikacije s lokalnom upravom i samoupravom;
- praćenje kadrovskih potreba te izvještavanje nadležnog rukovodioca o potrebnoj kadrovskoj strukturi;
- druge poslove koji nijesu navedeni, ali prema srodnosti i logičkoj povezanosti pripadaju ovim poslovima.
Uslovi:
- VII stepen - VSS, Ekonomski ili Pravni fakultet;
- minimum 3 godine radnog iskustva na istim poslovima;
- dobro znanje engleskog ili drugog stranog jezika;
- poznavanje rada na računaru – napredni nivo;
- organizacione, liderske i analitičke vještine;
- sposobnost komunikacije i planiranja;
- sposobnost za multitasking.
Ukoliko ste zainteresovani za rad na gore navedenoj poziciji, molimo Vas da dostavite svoju radnu biografiju i-mejlom, poštom ili direktno putem Prekoveze.me portala. Kontakt podaci agencije koja vodi selekcioni proces su sljedeći: Career team d.o.o., Bulevar Mihaila Lalića br. 42, Podgorica, i-mejl adresa: {email}. Najljepše Vas molimo da našim konsultantima ne otežavate posao šaljući svoju radnu biografiju ukoliko ne ispunjavate neki od navedenih uslova.