Referent u službi ljudskih resursa
Prva banka Crne Gore orijentisana je na razvoj domaćih resursa, posebno na razvoj malih i srednjih preduzeća. Sa ponosom možemo istaći da su mnoga preduzeća u Crnoj Gori upravo u našoj banci počela svoj razvoj i danas predstavljaju uspješne kompanije na tržištu. Nudimo paletu svih bankarskih proizvoda namijenjinih stanovništvu, biznis klijentima i javnim institucijama. Svakodnevno radimo na usavršavanju svog poslovnog sistema i svojih zaposlenih kako bismo mogli da se razvijamo i budemo činilac ekonomskog progresa u Crnoj Gori.
Ovim putem Vas pozivamo da postanete član našeg uspješnog tima i oglašavamo sljedeće slobodno radno mjesto:
Referent u službi ljudskih resursa
(jedan izvršilac; mjesto rada: Podgorica)
Opis posla:
- Obavljanje operativnih poslova vezanih za zapošljavanje, produženje ugovora o radu, promjenu statusa zaposlenih i prekide radnih odnosa;
- Administrativni poslovi vezani za kadrovske evidencije;
- Organizacija i vođenje baze podataka vezane za odabir i selekciju kandidata (podaci o kandidatima zainteresovanim za zapošljavanje);
- Organizacija kompletne administracije i dokumentacije vezane za zaposlene, u skladu sa zakonom i internim aktima;
- Vođenje evidencije o zaposlenima (matične knjige radnika - zaposlenih, radne knjižice, dosijei, dnevne prisutnosti na poslu, bolovanja, godišnji odmori, slobodni dani, neplaćena odsustva, neopravdani izostanci sa posla i slično);
- Razvoj i edukacija zaposlenih kroz kontrolu i koordinaciju programa (planiranje, realizacija seminara, treninga…) kao i kontrola budžeta edukacije;
- Prijave i odjave zaposlenih nadležnim institucijama;
- Pravovremeno obezbjeđivanje i praćenje potrebne dokumentacije za boravak i rad stranaca u Banci, odnosno njihovo produžavanje, u skladu sa zakonom i politikom Banke.
Potrebne kvalifikacije i uslovi:
- VSS, Pravni fakultet, Ekonomski ili drugi fakultet društvenog smjera;
- Minimum 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim pozicijama;
- Poznavanje engleskog jezika;
- Rad na računaru – Microsoft Office paket;
- Preciznost, ažurnost, temeljnost;
- Rad u timu, razumijevanje i tolerancija za ostale poslove u firmi;
- Organizacione i analitičke vještine;
- Sposobnost komunikacije i planiranja;
- Poštovanje kratkih vremenskih rokova.
Ukoliko ste zainteresovani za rad na gore navedenoj poziciji, molimo Vas da dostavite svoju radnu biografiju direktno putem Prekoveze.me portala.
Da bi Vaša prijava bila uzeta u razmatranje, obavezno je biti i registrovani član baze podataka agencije koja vodi regrutacioni proces - www.mojcv.me.